15.12.12

Hadiah Allah :)

harinii terpanggil nak post .
yo :)
malas nak cakp banyak sangat .
actually , result official keluar isnin ni ( 10/12/2012 )
tapi memandangkan ramai budak2 tempat aku yang genius ..
so diorang dah berjaya break-in portal rasmi poli
woo .. hebat !
so aku pun mintak kawan aku check kan ,
dan keputusannya ~

ALHAMDULILLAH ... MAHA BESAR ALLAH .

:')
sumpah , aku taksangka dapat lepas 
sem dua ni dah lah aku teruk habis
dengan malas melampau-lampau
serba lemah jelah aku semua benda ~
benda semua nak buat last minute

semester lepas aku puas hati dengan result aku
pointer dalam list dekan ( atau bahasa official tempat aku , AKJ )
for the first time , dapat pointer 3.5 above kira allright laa kan

dan syukran ,
sekali lagi pointer dalam list dekan semester dua ni
walaupun tak segempak kawan-kawan aku yang lain
well atleast malas-malas aku pun dapat jugak result Dean , masih kira okay lahh kann :) hehehee ~
dengan markah kuiz aku macam apa je semua 
kira all-right lahhh
kalau lahh aku tak malas-malas sangat , sure boleh gempak kann ?
hah ! motivasi diri sendiri Ein . ingat , sem depan jangan malas malas lagi . kata nak jadi the best dalam diam kann ? mana boleh jadi orang lain pointer lagi gempak-gempak dari kau !
next semester , beat balik diorang semua .
janji ?
JANJI !
JANJI !

tadi aku bbm dengan lecturer aku , dia ucap tahniah :) dari semester lepas dia banyak courage aku . thanks Miss <3>

hehehe ~ miss iqa memang terbaikk . JAROSSS ! 
well apa apa pun , aku puas hati dengan result aku . yelah , kan ramai orang yang suka pandang rendah kat aku kann ? dalam diam kann ? atleast aku bukan calang-calang . masih pointer AKJ :) ALHAMDULILLAH ~

so tunggu lah next semester . sekali lagi aku akan dapat pointer AKJ , and i will make sure mine is the top ! JANJI !
strive ein strive . you are not underdog . 

congrats kat kawan kawan yang result gempak-gempak tu kayy ! ALL THE BEST .

0 fEedBAcK:

Post a Comment