29.10.12

SEJENAK ~

assalamualaikum readers .

aku tengah cuba memahami bait-bait ini :

Allah MENGUJI kita dengan sesuatu yang amat kita SAYANG ,
Namun , kita diberi cubaan dengan KEHILANGAN .
Allah menguji kita dengan sebuah IMPIAN yang amat kita HARAPKAN ,Tapi , kita terduduk berlinang airmata saat impian KECUNDANG .
Sesungguhnya Dia lah pemberi segala , kerana segalanya kepunyaanNya.
Saat ditariknya NIKMAT yang ada , Dia sedang mengaturkan untukmu sesuatu yang lebih BERHARGA . InsyaAllah .
Jangan BERSEDIH kerana dunia ini tidak layak untuk ditangisi .
dan tiba-tiba aku rasa selama ni aku macam kurang bersyukur . aku selalu habiskan masa fikir benda yang takpatut aku fikir , orsng yang aku takpatut fikir . kenapa lahh aku menangis untuk orang yang tak layak . kadang-kadang aku banyak mengeluh dengan apa yang terjadi . mengeluh bukan sebab tidak boleh terima dengan suratan takdir tapi mengeluh sekadar meluahkan perasaan yang amat berat agar tak terus terbuku di dalam hati . move on EIN . apa apa pun aku harap aku jadi orang yang lebih tabah selepas ini :')

0 fEedBAcK:

Post a Comment